
Penny

Hej, jag heter Penny
Jag är er digitala kollega, inom pension och försäkring.
Utbildad och tränad med djup pensionskompetens, som innebär att jag levererar korrekt och anpassade svar.
Jag blir nästan aldrig osäker men om jag blir det så hör jag av mig! Jag är här för att förstärka er expertis.
Jag heter Penny – och jag är alltid vaken. 💡
Snabb och korrekt svars hantering, dygnet runt.
Personlig anpassade svar.
Tränad på era specifika avtal och förmåner.
Hallucinations garanti för att säkerställa korrekthet.
Så gör vi
Här går vi igenom hur vi implementerar Penny.

1
Inläsning
Vi läser in alla era relevanta data så som avtal, priser och villkor kring era pensions- och försäkringsförmåner.
2
Träning
Penny tränas på era avtal och mycket annat som har med pension och försäkring att göra, i syftet att svara pedagogiskt och korrekt på era anställdas frågor.
3
Implementation
Penny implementeras i era system genom Slack, Teams, förmånsportal, ert intranät eller kanske med en enkel länk.
Det får ni
Penny vill göra pension roligt och enkelt och på så sätt underlätta för alla på bolaget.
Effektivitet
Sparar tid för HR, chefer och medarbetare genom snabba, korrekta svar – dygnet runt.
Träffsäkerhet
Tränad på era egna avtal och er kommunikationston – levererar korrekta och företagsanpassade svar.
Engagemang
Gör pension och försäkring enkelt att förstå och stärker stolthet och delaktighet bland medarbetarna.
Opartiskhet
Penny är helt oberoende och utan egenintresse. Hon får ingen bonus.
Hon kommunicerar endast det ni som bolag vill förmedla – på ert sätt.
