Hej, jag heter Penny

Jag är er digitala kollega, inom pension och försäkring.
Utbildad och tränad med djup pensionskompetens, som innebär att jag levererar korrekt och anpassade svar.

Jag blir nästan aldrig osäker men om jag blir det så hör jag av mig! Jag är här för att förstärka er expertis.

Jag heter Penny – och jag är alltid vaken. 💡

Snabb och korrekt svars hantering, dygnet runt.

Personlig anpassade svar.

Tränad på era specifika avtal och förmåner.

Hallucinations garanti för att säkerställa korrekthet.

Så gör vi

Här går vi igenom hur vi implementerar Penny.

1

Inläsning

Vi läser in alla era relevanta data så som avtal, priser och villkor kring era pensions- och försäkringsförmåner.

2

Träning

Penny tränas på era avtal och mycket annat som har med pension och försäkring att göra, i syftet att svara pedagogiskt och korrekt på era anställdas frågor.

3

Implementation

Penny implementeras i era system genom Slack, Teams, förmånsportal, ert intranät eller kanske med en enkel länk.

Det får ni

Penny vill göra pension roligt och enkelt och på så sätt underlätta för alla på bolaget.

Effektivitet

Sparar tid för HR, chefer och medarbetare genom snabba, korrekta svar – dygnet runt.

Träffsäkerhet

Tränad på era egna avtal och er kommunikationston – levererar korrekta och företagsanpassade svar.

Engagemang

Gör pension och försäkring enkelt att förstå och stärker stolthet och delaktighet bland medarbetarna.

Opartiskhet

Penny är helt oberoende och utan egenintresse. Hon får ingen bonus.
Hon kommunicerar endast det ni som bolag vill förmedla – på ert sätt.